آپارتمان‌های Turnkey استانبول برای فروش اموال لوکس ترکیه آماده حرکت با طرح پرداخت ۰ % APR ۲ سال

Key Ready Istanbul Apartments - Beylikduzu - Shops, cafe and restaurants


ما در ترکیه برای ارائه این مجموعه جدید مدرن از آپارتمان‌های چشمه‌های آب‌گرم در استانبول، برای فروش، خانه‌های لوکس و لوکس که در Beylikduzu در بخش اروپایی این شهر واقع شده‌است، بسیار خوشحال هستند.



این شهر که به تازگی توسعه‌یافته است، مکانی عالی دارد که در آن قرار است مرکز جدیدی از استانبول شود که درست در سواحل شمالی دریای مرمره بین دریاچه‌های Kucukcekmece و Buyukcekmece قرار دارد.

خرید ملک ویلایی در استانبول


این منطقه در حدود ۲۰ کیلومتر به فرودگاه بین‌المللی آتاتورک نزدیک است و با دیدن توسعه برخی مجتمع‌های لوکس شیک، که اغلب دارای نمای دریا زیبا و برخی شانس کافی برای لذت بردن از مناظر مارینا هستند، بسیار نزدیک است.



بسیاری از مراکز پزشکی و بیمارستان‌ها، همراه با انتخاب مراکز خرید بزرگ و مراکز خروجی، همگی برای یک سال دور از شلوغی و شلوغی مرکز شهر، و با انتخاب بزرگراه E - ۵ از طریق منطقه، دسترسی به فرودگاه و مرکز شهر برای کارگران شهری که به سفره‌ای روزانه به محل کار توجهی ندارند، بسیار عالی هستند.



موقعیت بسیار عالی مرکزی و جزئیات مجتمع



این مجموعه تازه تکمیل‌شده از آپارتمان‌های مجلل برای فروش در Beylikduzu با فروشگاه‌های معروف، امکانات تفریحی، کافه‌ها و رستوران‌ها و یک بزرگراه ۱۰۰ متری از بزرگراه اصلی E - ۵، همراه با بسیاری از مناطق دیگر شهر و برای کسانی که مایل به شیرجه زدن در ترافیک سنگین city's نیستند، یک ایستگاه Metrobus و یک اتوبوس در طول یک پیاده‌روی کوتاه وجود دارد.



همچنین در فاصله کمی از راه دور، شما طیف وسیعی از فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها و غیره را پیدا خواهید کرد و یا راهی کوتاه برای رسیدن به پارک‌ها، مدارس، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و مرکز همایش Tuyap و غیره خواهید داشت، مگر اینکه برای کار یا بازدید از جاذبه‌های تاریخی شهر برنامه‌ریزی کنید.



همه اینها توسط یک توسعه دهنده بسیار مشهور و قابل‌اعتماد ساخته شده‌اند و اخیرا تکمیل شده‌اند تا با تمام مقررات صادره از سوی دولت، زلزله، آتش‌سوزی و ایمنی گاز با همه خانه‌ها به طور کامل مورد اهانت قرار بگیرند.



این ساختمان بر روی زمینی به مساحت ۲۸، ۰۰۰ متر مربع ساخته شده‌است، که در آن همسایگی Beylikduzu با ۴۷۶ ساختمان مسکونی در هفت بلوک ۱۰ طبقه، از ۱ واحد اتاق‌خواب گرفته تا خانه‌های خانوادگی ۵ اتاق‌خواب بزرگ‌تر و با ۴۴ واحد تجاری که طیف وسیعی از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها را عرضه می‌کنند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه ویلا های در حال ساخت در استانبول را خریداری کنیم؟

 خرید ویلا در حال ساخت در استانبول می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری باشد. با این روش می‌توانید به یک ویلا با کیفیت و با قیم...