اجاره آپارتمان در دریای مدیتران در استانبول برای فروش - لوکس مارینا املاک ترکیه در Beylikduzu

Luxury Marina Apartments - Sea Front In Istanbul - Panoramic sea views

ترکیه از ارائه این طرح شگفت‌انگیز برای ساخت آپارتمان‌های چشمه‌های آب‌گرم در استانبول، برای فروش،توسعه جبهه دریا در سواحل دریای مرم ره در Beylikduzu در کناره اروپا لذت می‌برد.

Beylikduzu در سال‌های اخیر تحت یک برنامه بازسازی گسترده تحت حمایت دولت ترکیه قرار گرفته‌استتا با توسعه مجتمع‌های مسکونی خارق‌العاده، مراکز خرید، مدرسه، بیمارستان و بسیار بیشتر در دسترسیآسان به فرودگاه بین‌المللی آتاتورک وارد دنیای مدرن شود.


با گسترش شبکه حمل و نقل عمومی در استانبول، به راحتی می توان به مرکز شهر با سیستم مترودسترسی پیدا کرد که اکنون به بسیاری از بخش‌های این شهر پر جنب و جوش در نزدیکی فرودگاه می‌رسدکه در عرض ۲۵ دقیقه قابل‌دستیابی است و فرودگاه جدید استانبول در شمال است که در سال ۲۰۱۸ باندخود را باز کرده‌است.

این منطقه همچنین در خانه نخبگان غربی مارینا (استانبول)قرار دارد و خط ساحلی آن با چند مجتمعمسکونی شیک و زیبا که برخی از آن‌ها مکان نمای دریایی فوق‌العاده نزدیکی به تفرجگاه ساحلی را ارائه می‌دهند، هم اکنون برای تعطیلات ساحلی عالی است.

جزئیات پروژه و جزئیات پروژه

پروژه جدید آپارتمان‌های پیش رو برای فروش در Beylikduzu در محله Yakulpu در حال توسعه واقعشده‌است، منطقه‌ای که با مناظر سرسبز سرسبز درست در خط ساحلی Marmara و در نزدیکی ساحل غربیمارینا احاطه شده‌است.

تنها یک دقیقه راه رفتن به کافه‌های marina's، بارها، رستوران‌ها و مغازه‌ها و غیره برای یک نمونه از سبکزندگی ساحلی ممتاز که با صاحبان قایق‌های بادبانی غنی که از دور و دور بادبان می‌کشند، درهم می‌آمیزد.

با وجود این که هنوز هم یک منطقه در حال توسعه است، می‌توانید یک انتخاب عالی از امکانات رفاهیمحلی با هتل‌های لوکس، رستوران‌ها، مدارس از سن مدرسه تا سطح دانشگاه، امکانات پزشکی، سواحل وخرید پیدا کنید.

اگر برای دیدن مناظر با شکوه استانبول نیاز دارید و یا برای دیدن مناظر باشکوه استانبول سفر کنید،دسترسی بسیار آسانی به تمام مناطق شهر و فرودگاه‌ها در کنار بزرگراه نزدیک یا سرویس‌های حمل و نقلعمومی از جمله ترمینال مسافری ido وجود دارد.

ساخت این ساختمان توسط یک توسعه دهنده بسیار قابل‌توجه و با تجربه استانبول در پهنه وسیع زمین در۲۶، ۸۹۳ متر مربع با تمام کاره‌ای ساختمانی برای مطابقت با تمام مقررات دولتی برای زلزله، گاز و ایمنیآتش و همه خانه‌ها در مجتمع برای گرما و صدا به هر دو دیوار و زمین عایق خواهد شد.

تکمیل این پروژه در دسامبر ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده‌است و در حدود ۳۳۰ خانه مجلل و لوکس را فراهم خواهدکرد که در ۲۰ اتاق مدرن با ارتفاع کم نصب خواهد شد، که همه آن‌ها یک نمای کلی منظره از دریا، منطقهسبز محلی و مارینا West را به نمایش خواهند آورد.

زمانی که زندگی در این پروژه آغاز می‌شود، خواهید دید که مساحتی حدود ۲۰، ۰۰۰ متر مربع از این زمین بهمناطق سرسبز سرسبز سرسبز با کانال‌های ارتباطی، فواره‌ها و حوضچه‌های زینتی، همراه با محدوده وسیعیاز امکانات سایت برای همه سنین اختصاص‌داده شده‌است، که شامل موارد زیر است:

یک استخر شنای گرم داخلی
مدرسه خصوصی
مرکز بهداشت / بیمارستان
مرکز خرید
رستوران‌ها و رستوران‌ها
تنیس و بسکتبال
امکانات فوتبال
امکانات اسپای
ردپای راه رفتن
پارکینگ داخلی
مرکز تناسب اندام کاملا مجهز
زمین‌بازی Children's
همه اینها و بسیاری از فعالیت‌های ورزشی و تفریحات دیگر، به طور کامل توسط سرویس امنیتی ۲۴ ساعتهبرای آرامش ذهن شما محافظت می‌شوند.

قیمت و قیمت موجود

آپارتمان ۲ خوابه ۱۰۳ متر مربع ۳۳ متر مربع)با قیمت هر متر مربع از ۸۰۹،۰۰۰ به TRY

آپارتمان ۳ اتاق‌خواب با قیمت ۱۶۵ متر مربع از ۱،۲۹۰،۰۰۰ به ۱،۹۷۵،۰۰۰

چهار ساختمان اتاق‌خواب (Bedroom)با قیمت ۱۹۶ متر مربع از ۲،۱۶۵،۸۰۰ به ۲،۲۵۲،۰۰۰ تلاش کرد.

(اتاق‌خواب ۳ اتاق‌خواب۷۰ متر مربع ۸۷ متر مربع)با قیمت ۱،۴۳۹،۰۰۰ TRY به ۱،۷۵۴،۰۰۰

۴ اتاق‌خواب (اتاق‌خواب)با ۲۹۸ متر مربع با ۲۹۸ متر مربع از from سعی به تلاش برای تلاش برای تلاش برای تلاش برای تلاش برای تلاش برای تلاش برای تلاش برای تلاش برای تلاش برای تلاش برای تلاش برای تلاش برای تلاش برای تلاش برای تلاش

۲.۵ میکرو متر مربع (۴۷۷ متر مربع)با قیمت ۴۷۷ متر مربع از ۲،۸۴۰،۰۰۰ به ۲،۹۰۲،۰۰۰ تلاش می‌کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه ویلا های در حال ساخت در استانبول را خریداری کنیم؟

 خرید ویلا در حال ساخت در استانبول می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری باشد. با این روش می‌توانید به یک ویلا با کیفیت و با قیم...