نمایش املاک استانبول املاک برای فروش - آپارتمان مدرن با تخفیف های نقدی یا شرایط پرداخت 0٪ APR


تیم ترکیه خانه ها بسیار خوشحال هستند که این مجتمع مجتمع جدید آپارتمان مدرن را در استانبول برای فروش، واقع در سمت اروپا از شهر، بسیار نزدیک به دریاچه Kucukcekmece در منطقه مطلوب Avcilar، بسیار خوشحال هستند.

شهر بزرگ استانبول طی چند سال گذشته شاهد تغییرات بزرگی بوده و امروزه این تغییرات با بسیاری از مناطق و محله هایی که از توسعه کلان خانه ها، مراکز خرید، مدارس و بیمارستان ها و غیره برخوردار است، به شهرها و شهرهای کوچکتر مانند مناطق برای مقابله با جمعیت رو به رشد چند فرهنگی استانبول و سرمایه گذاران ملکی متعدد در خارج از کشور که در جستجوی خانه های جدید مدرن هستند.

Avcilar یکی از این مناطق است و تنها 15 دقیقه از فرودگاه آتاتورک، نزدیک سواحل دریای مرمره و دریاچه Kucukcekmece است که نقطه ورود کانال جدید استانبول است، پیش بینی می شود که آینده برای تبدیل شدن به یک منطقه معتبر از استانبول ، با کانال که در حال حاضر به نام دومین تنگۀ بسفرور استانبول نامیده می شود.

اگر در حال حاضر املاک در Avcilar را خریداری کرده اید، پیش از پروژه کانال، چشمانداز ارزش سرمایه را برای آینده با نزدیکی نزدیک به دریاچه و در نزدیکی مرز غرب نزدیک خواهید دید، که در بلند مدت نیز منجر به درآمد اجاره بسیار بالا خواهد شد از هر دو اجاره تعطیلات و مستاجرین بلند مدت، همانطور که قبلا دیده ایم، مانند پزشکان، وکلا و کارگران سفیدپوست که به منطقه می روند.

محل و جزئیات مجتمع جدید

این مجتمع مدرن جدید آپارتمانهای دریاچه ای برای فروش در Avcilar تنها 500 متر از ساحل دریاچه کوکوچهکمکسی واقع شده است، فاصله دارد تا مراکز خرید، دانشگاه و بیمارستان دولتی عالی Avcilar با طیف گسترده ای از امکانات دیگر برای زندگی طولانی مدت در راه رفتن فاصله یا یک درایو کوتاه.

جاده ی حلقه بزرگراه E-5 فقط 400 متری پیدا شده است که دسترسی بسیار آسان به فرودگاه آتاتورک در ساحل شرقی دریاچه را فراهم می کند، و در نهایت به مرکز شهر منتهی می شود و یا به فرودگاه جدید استانبول وصل می شود، Avocilar IDO Pier فقط 5 دقیقه با ماشین و برای کسانی که ترجیح می دهند با تنگه تنگه تطبیق نکنند، شما نیز می توانید به ایستگاه مترو دسترسی پیدا کنید - در مجموع یک مکان عالی با ارتباط عالی است.

ساخته شده در یک مساحت بزرگ 28،000 متر مربع توسط یک توسعه دهنده بسیار مورد اعتماد استانبول است که با تمام آخرین مقررات دولتی با منطقه وسیعی از فضای زمین ملاقات کرد با داشتن پارک زیبا و رنگارنگ منظره ای باغ و باغ که مناطق مختلف ساکنان را ارائه می دهند امکانات ورزشی و تفریحی برای تمام سنین، از جمله:

زمین بسکتبال
زمین فوتبال
استخر بزرگ در فضای باز عمومی
استخر کودکان
تراسهای آفتابگیر وسیع
پیاده روی / پیاده روی پیاده روی
مرکز کاملا سالن بدنسازی / تناسب اندام
منطقه بازی کودکان
ویژگی های استخر / آب های تزئینی
پارکینگ
اتاق بازی
ایستگاه شارژ الکتریکی
آسانسور
ژنراتور پشتیبان گیری
با این همه و بیشتر در طول 24/7 توسط یک سرویس امنیتی و سیستم دوربین ارائه شده توسط شرکت مدیریت برای شما در همه جا امن و ایمن تماشا شده است.

این مجموعه در مجموع 523 آپارتمان بزرگ ارائه می دهد که از خانه های یک خوابه به بزرگترین خانه های خانوادگی 4 خوابه ای تشکیل شده است که همه در 3 بلوک کم ارتفاع همراه با 45 واحد تجاری قرار دارند که شما را در معرض فروش مارک ها، کافه ها و رستوران ها قرار می دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه ویلا های در حال ساخت در استانبول را خریداری کنیم؟

 خرید ویلا در حال ساخت در استانبول می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری باشد. با این روش می‌توانید به یک ویلا با کیفیت و با قیم...