لوکس خارج از طرح املاک استانبول برای فروش - طبیعت طبیعت مشاهده آپارتمان با شهر بزرگ و فرودگاه ها در Basaksehir


مشخصات ملک:
ما در خانه های ترکیه بسیار خوشحالیم که این طرح غیرقانونی آپارتمان های لوکس را در استانبول برای فروش ارائه می کنیم، که در قسمت اروپایی شهر در منطقه باساکسیر واقع شده است، منطقه توسعه ای که بیشتر یا کمتر از معادن آتاورک و تازه باز فرودگاه استانبول.

Basaksehir دارای یک مرکز عالی در «استانبول نیویورک» است، دسترسی سریع به فرودگاه آتاتورک و همچنین فرودگاه جدید استانبول را به شمال که تقریبا 20 دقیقه طول می کشد و تعداد زیادی بازدید کننده از شهر را از بسیاری از نقاط مختلف سراسر جهان دریافت می کند. جهان

امکانات در این منطقه با مدارس، دانشگاه ها، بیمارستان ها و چندین مرکز خرید بزرگ در دسترس آسان است که به این معنی است که این منطقه نه تنها ایده آل برای سرمایه گذاری است، بلکه برای زندگی سالم، جذب خانواده ها، دانش آموزان، معلمان و بیمارستان ها نیز مناسب است کارگران و غیره برای اجاره درازمدت و گردشگران منظم کسب و کار و گردشگران برای اجاره کوتاه مدت و درآمد سالانه بزرگ.

بخشی از استانبول جدید، زیرساخت های محلی به خوبی با بزرگراه های مجاور برنامه ریزی شده است و خدمات حمل و نقل عمومی به همه مناطق اروپا و آسیا شامل مرکز کسب و کار جدید Basin Express و دریاچه Kucukcekmece به جنوب که نقطه شروع کانال جدید استانبول.

جزئیات مکان و توسعه

این طرح بی نظیر آپارتمان مدرن در Basaksehir برای فروش در مجاورت یک منطقه وسیع باغ های گیاهی قرار دارد و همچنین بسیار نزدیک به شهر بهداشتی جدید توسعه استانبول است که 12 بیمارستان را با مجموع 2683 تخت بستری، که یکی از بزرگترین آنها در اروپا

لینک شهر با استفاده از بزرگراه TEM حدود 5 دقیقه یا E-5 در حدود 20 دقیقه ساخته شده است، همچنین مسیرهای مستقیم را به فرودگاههای اروپایی ارائه می دهد و تنها 30 دقیقه به پل بسفرس برای رسیدن به سمت آناتولی از شهر

اگر شما راننده نیستید یا به سادگی ترجیح میدهید که با ترافیک پرقدرت شهر برخورد کنید، سایت همچنین دسترسی آسان به اشکال مختلف حمل و نقل عمومی، مترو، مترو و خدمات اتوبوسرانی منظم برای دسترسی به مراکز خرید محلی، مدارس و دانشگاهها و غیره را آسان می کند. ، هرچند شما چندین فروشگاه، سوپر مارکت ها و رستوران ها و غیره را در یک قدم بسیار کوتاه پیدا خواهید کرد.

این مجموعه وسیع باید در سه مرحله تکمیل شود تا مساحت کل زمین 115،000 متر مربع را پوشش دهد که مرحله اول مرحله ای است و در پایان ماه ژوئن 2019 به اتمام می رسد و پس از آن مرحله دوم در دسامبر 2019 و سوم فاز در دسامبر 2020، که توسط یک توسعه دهنده معتبر استانبول ساخته شده است که با تمامی مقررات ساختمان دولتی برای زمین لرزه، ایمنی آتش نشانی و گاز همراه با تمام خانه هایی که برای گرما و صدا برای هر دو دیوار و کف، عایق هستند، مطابقت دارد.

هنگامی که مجتمع مدرن به طور کامل تکمیل می شود، مجموعا 1500 خانه جدید در شهر ارائه خواهد شد، آپارتمان ها از 2-4 اتاق خواب در چند بلوک برج تا 16 طبقه، تعدادی از سوئیت های اداری و یک مرکز خرید که ساکنان را فراهم می کند و 209 فروشگاه، کافه و رستوران با 20 نفر از فروشندگان را در اختیار عموم قرار می دهد تا از طیف کاملی از امکانات ورزشی و تفریحی در تمام سنین استفاده کنند تا شامل موارد زیر باشند:

غرفه باغ های زیبا
مسیر پیاده روی / پیاده روی 1.4 کیلومتر
زمین های بسکتبال و تنیس
زمین فوتبال کوتاه
زمین های بازی کودکان و پارک ها
اتاق بازی با استخر و تنیس روی میز
اتاق پلی استیشن
کارگاه سرگرمی
یک مرکز آبگرم مرد و زن
پارک اسکیت بورد
استخرهای شنا و در فضای باز
استخر کودکان
مناطق سالن اجتماعات
استخرهای تزئینی و ویژگی های آب
گاراژ پارکینگ
آسانسور به تمام طبقه
همه اینها و بیشتر برای نگه داشتن شما در تمام طول روز، فعال و فعال است، زیرا می دانید که این مجموعه یک سرویس امنیتی 24 ساعته و یک سیستم دوربین مدار بسته یا آرامش ذهنی شما را فراهم می کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه ویلا های در حال ساخت در استانبول را خریداری کنیم؟

 خرید ویلا در حال ساخت در استانبول می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری باشد. با این روش می‌توانید به یک ویلا با کیفیت و با قیم...