آپارتمان برای فروش در امتداد استانبول - املاک لوکس ترکیه آماده به حرکت در با برنامه پرداخت 2 ساله APR 2٪





مشخصات ملک:
ما در ترکیه خانه ها بسیار خوشحالیم که این مجتمع جدید مدرن آپارتمانهای آبگرم در استانبول را برای فروش، خانه های لوکس خانه ای که در شهر بیلیکودوزو در قسمت اروپایی شهر قرار دارد، ارائه می دهند.

حومه تازه توسعه یافته بلیککدوزو دارای مکان عالیی است که در آن قرار است مرکز مرکز استانبول قرار گیرد و تنها از ساحل شمالی دریای مرمره بین دریاچه های کوکوکسیکمسکی و Buyukcekmece قرار دارد.

این منطقه حدود 20 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آتاتورک واقع شده است و همچنین بسیار نزدیک به مارینا غرب بازار استانبول است که توسعه برخی از مجتمع های لوکس خیره کننده را نشان می دهد و خانه ها اغلب دارای منظره ی زیبا و دیدنی زیبا و خوش شانسی برای دیدن دیدگاه های مارینا هستند .

امکانات این منطقه عالی است با رستوران های ناهار خوری در Marina و مجموعه ای از مدارس برای تمام سنین، پیش دبستانی به درستی از طریق سطح بالاتری از دانشگاه، بسیاری از مراکز پزشکی و بیمارستان ها، همراه با تعدادی از مراکز خرید و مراکز خروجی عالی، همه چیز برای زندگی سالم دور از فشار و شلوغی از مرکز شهر و با بزرگراه E-5 از طریق این منطقه مناسب است، دسترسی به فرودگاه و مرکز شهر برای کارگران شهر که رفت و آمد را دوست ندارند آسان است برای کار هر روز

محل دقیق مرکزی و جزئیات مجتمع عالی

این مجتمع مدرن آپارتمان لوکس لوکس برای فروش در Beylikduzu تقریبا در آستانه مرکز خرید پارک مرمره با فروشگاه های معروف خود، امکانات تفریحی، کافه ها و رستوران ها و تنها 100 متر از بزرگراه E-5 که ارائه می دهد دسترسی بسیار آسان به هر دو آتاتورک و فرودگاه های جدید IGA همراه با بسیاری از مناطق دیگر از شهرستان و برای کسانی که نمی کنند و یا نمی خواهند به شیرجه رفتن در ترافیک سنگین، یک ایستگاه Metrobus و اتوبوس در یک پیاده روی کوتاه وجود دارد .

همچنین در یک مسیر پیاده روی کوتاه، طیف وسیعی از مغازه ها و سوپرمارکت ها را پیدا کنید و غیره، یا راه های کوتاهی برای دسترسی به پارک ها، مدارس، بیمارستان ها، دانشگاه ها و مرکز کنفرانس Tuyap و غیره وجود دارد و نیازی به راهنمایی برای شهر نیست مرکز مگر اینکه آن را برای کار و یا برای بازدید از جاذبه های تاریخی شهر است.

همه اینها توسط یک توسعه دهنده بسیار معتبر و قابل اعتماد ساخته شده است و اخیرا به منظور تطبیق با تمام مقررات صادر شده توسط دولت، زلزله، آتش سوزی و گاز با تمام خانه ها به طور کامل برای گرما و صدا توهین شده است.

ساخته شده در یک مساحت 28000 متر مربع، محله Beylikduzu با 476 آپارتمان مسکونی که در 7 بلوک از 10 طبقه قرار دارد و از 1 اتاق خواب تا خانه های بزرگ خانواده 5 خوابه با طرح ها و اندازه های مختلف همراه با 44 واحد تجاری ارائه می دهد فروشگاه های محلی، رستوران ها و کافه ها.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه ویلا های در حال ساخت در استانبول را خریداری کنیم؟

 خرید ویلا در حال ساخت در استانبول می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری باشد. با این روش می‌توانید به یک ویلا با کیفیت و با قیم...