املاک مدرن استانبول برای فروش با مشاهدات طبیعت - آپارتمان لوکس آپارتمان در Basaksehir - تخفیف نقدی موجود است


مشخصات ملک:
در اینجا در خانه های ترکیه، ما خوشحالیم که این آپارتمان جدید لوکس آپارتمان لوکس را در استانبول برای فروش ارائه می کنیم، واقع در منطقه توسعه Basaksehir در قسمت اروپایی شهر.

Basaksehir یکی از بخش های ثانویه استانبول، شمال فرودگاه آتاتورک و جنوب فرودگاه جدید استامبول است با دسترسی آسان به هر دو، یک منطقه بسیار مرکزی با جاده مشغول اتصال TEM و E-5 عبور از طریق مرکز خود را برای ارتباط عالی با بسیاری از دیگر مناطق استانبول.

این منطقه در حال حاضر توسعه زیادی دارد و پارک باغ گیاه شناسی مرکزی و شهر سالمتی است که یکی از بزرگترین موسسات بهداشتی در اروپا است و حدود 2682 تخت بستری را در 12 بیمارستان تنظیم می کند. و Basaksehir در حال حاضر به 76،000 ظرفیت استادیوم المپیک آتاتورک در سال 2002 تکمیل شده است که یک تلاش ناموفق برای میزبانی بازی های المپیک در ترکیه بود.

سایر امکانات در این منطقه شامل تعداد بیشتری از مدارس، کالج ها و دانشگاه ها، مراکز خرید و خیلی بیشتر، یک منطقه کامل و زیبا در این شهر است که آیا گردش منظم شهر در تمام طول سال زندگی می کند یا اگر بخواهید مالکیت سرمایه گذاری را خریداری کنید در استانبول برای درآمد سالانه.

اطلاعات محل و اطلاعات توسعه

این پروژه سه مرحله ای از طرح های غیر مجاز آپارتمان لوکس در Basaksehir برای فروش در حال ساخت در کنار باغ گیاهان بزرگ است که مساحت بزرگ 368000 متر مربع را پوشش می دهد و همچنین بسیار نزدیک به شهر سلامت تازه توسعه استانبول است.

لینک شهر با سرعت حدود 5 دقیقه یا E-5 در حدود 5 دقیقه و یا حدود E-5 در حدود 20 دقیقه ساخته شده است. همچنین مسیرهای مستقیم به فرودگاههای اروپایی آتاتورک که حدودا 20 دقیقه طول می کشد و فرودگاه جدید استانبول در 30 دقیقه و همچنین فقط 30 دقیقه به پل بسفرس برای رسیدن به سمت آناتولی از شهر و فرودگاه صبیحا گکشن.

خدمات حمل و نقل عمومی نیز به طور گسترده ای در دسترس خواهد بود اگر شما ترجیح می دهید با خطوط ترافیکی مشغول به کار که به مرکز کسب و کار حوضه اکسپرس، چندین مرکز خرید بزرگ شهر، بیمارستان های دیگر و تمام امکانات آموزشی و همچنین دسترسی به همه جاذبه های معروف در مرکز شهر قدیمی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه ویلا های در حال ساخت در استانبول را خریداری کنیم؟

 خرید ویلا در حال ساخت در استانبول می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری باشد. با این روش می‌توانید به یک ویلا با کیفیت و با قیم...