آپارتمان هوشمند کم درآمد در استانبول برای فروش - کلیدی املاک و مستغلات ترکیه با نمایش دریاچه


مشخصات ملک:
خانه های ترکیه بسیار خوشحال هستند که این آپارتمان های هوشمند خانه هوشمند را در استانبول برای فروش ارائه دهند، مجتمع دوست داشتنی مدرن خانه های لوکس در قسمت اروپایی شهر، نزدیک دریاچه کوکوکمکوز و دریای مرمره در Avcilar پیدا شده است.

املاک و مستغلات در استانبول در سال های اخیر شاهد رونق گسترده ای بوده است و تبدیل به یک سرمایه گذاری سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران متعدد از سراسر جهان شده است، برخی که جز یکی از جزایر چندگانه استانبول، مناطق مرکزی شهر، بیرونی حومه شهر همه در حال حاضر درآمد اجاره عالی است.

دیگر اخبار خوب برای سرمایه گذاران در شهر، ساخت سومین فرودگاه در منطقه آرنوووتکی در شمال شهر است. فاز اول فرودگاه در اواخر سال 2018 باز شده و ظرفیت 150 میلیون مسافر را در هر سال به خود اختصاص خواهد داد و این فرودگاه سومین فرودگاه بزرگ جهان در کنار پروژه کانال جدید در غرب آتاتورک است که پس از تکمیل شدن، مناطق معتبر شهر، که در حال حاضر دومین بسفر را خوانده است.

Avcilar نزدیک پروژه کانال است و فقط 15-20 دقیقه از فرودگاه آتاتورک و یک دقیقه کوتاه 10 دقیقه ای به سمت مارینا مامورا، منطقه ایده آل برای سرمایه گذاری املاک با بزرگراه E-5 نزدیک و دسترسی به تمامی مناطق شهر از آنچه به سرعت تبدیل به مرکز جدید استانبول می شود.

مکان و جزئیات مجتمع جدید مدرن

این مجتمع مسکونی در نزدیکی دریاچه Kucukcekmece و تنها 1.5 کیلومتر از دریا مرمره واقع شده است. این مجتمع مسکونی کمینه آپارتمان از نظر دریاچه برای فروش در Avcilar واقع شده است.

دسترسی به بسیاری از مناطق استانبول بسیار آسان است، زیرا این مجتمع بسیار نزدیک به بزرگراه E-5، تنها 5 دقیقه تا IDO پیاده Avcilar است و نزدیکترین ایستگاه مترو را می توان در عرض چند دقیقه به مقصد رسید خارج از فرودگاه، مرکز شهر، مناطق تجاری و غیره، یک مرکز عالی در استانبول جدید است.

امکانات محلی عبارتند از: فروشگاه های بزرگ، مراکز خرید، مدارس، دانشگاه ها، بیمارستان ها، رستوران ها، سوپر مارکت ها و خیلی بیشتر از طریق پیاده روی یا رانندگی کوتاه، مساحت ایده آل برای خرید ملک در استانبول که آیا برای سفرهای منظم، زندگی سالم است یا یک سرمایه گذاری خریداری شده، هرچند شما باید اکنون خرید کنید زیرا قیمت ها در حال افزایش است و حتی در آینده نیز کانال در آینده شکل خواهد گرفت.

ساخته شده توسط یک توسعه دهنده معتبر استانبول در یک مساحت 28000 متر مربع با یک منطقه وسیع از فضای زمین است که به جای آن پارک های رنگارنگ پارک و باغ های زیبا ارائه می دهد که ساکنان مجموعه ای از امکانات ورزشی و تفریحی در تمام سنین را شامل می شود، از جمله:

زمین بسکتبال
زمین فوتبال
استخر بزرگ در فضای باز عمومی
استخر کودکان
تراسهای آفتابگیر وسیع
پیاده روی / پیاده روی پیاده روی
یک سالن ورزش کاملا مجهز
منطقه بازی کودکان
ویژگی های استخر / آب زینتی
پارکینگ
اتاق بازی
ایستگاه شارژ خودرو
آسانسور
ژنراتور پشتیبان گیری
تمام این و دیگر فعالیت های خانوادگی، به خوبی نگهداری می شود و به راحتی با یک سرویس امنیتی 24 ساعته و سیستم دوربین برای آرامش خاطر شما تماشا می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه ویلا های در حال ساخت در استانبول را خریداری کنیم؟

 خرید ویلا در حال ساخت در استانبول می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری باشد. با این روش می‌توانید به یک ویلا با کیفیت و با قیم...