آپارتمان با منظره دریا در استانبول برای فروش - لوکس ترکیه Property 300m از دریا در Buyukcekmece


مشخصات ملک:
ما در خانه ترکیه افتخار میکنیم که این آپارتمان را از آپارتمانهای منظره دریا در استانبول برای فروش، واقع در سمت اروپا از شهر، فقط 300 متر از دریای مرزی دریای بی نظیر در منطقه Buyukcekmece، ارائه دهیم.

استانبول دارای یک خط ساحلی گسترده است که سواحل، حوضه های دره و پیاده روی را ارائه می دهد، یکی از قدیمی ترین مراکز فرماندهی شهر، خط ساحلی بویوککمکسی در سواحل دریای مرمره، منطقه ای است که بار دیگر در حال محبوب شدن است و بسیاری از توسعه های مدرن خانه هایی که به بسیاری از خانواده های استانبول تبدیل شده اند به دور از شلوغی و شلوغی از زندگی شهری مرکزی که نفس تازه ای از دریا را در خود جای داده اند، هرچند دسترسی به جاذبه های شهر از طریق بزرگراه E-5 با تکسیم حدود 1 ساعت طول می کشد فرودگاه آتاتورک است که تنها 25 دقیقه drive است.

بسیاری از خانه ها در منطقه Buyukcekmece ارائه می دهد چشم انداز فوق العاده ای را در کنار دریا، با برخی از ارائه جلسات فوق العاده دریا در مجتمع های لوکس است که میزبان طیف گسترده ای از امکانات برای تمام گروه های سنی همراه با امکانات محلی که همه چیز شما را برای زندگی در طول سال نیاز مدارس، بیمارستان ها، دانشگاه ها و مراکز خرید همه در یک درایو کوتاه یافت می شوند.

جزئیات مکان خیره کننده و توسعه

این پروژه بی نظیر آپارتمانهای لوکس استانبول برای فروش در Buyukcemekece در حال حاضر به خوبی در حال انجام است، فقط 300 متر از دریای مرمره با ساخت و ساز در جاده پیوند به بزرگراه E-5 است که می تواند در عرض 3-4 دقیقه رانندگی برای آسان رسیده است دسترسی به دریاچه های Buyukcekmece و Kucukcekmece به فرودگاه آتاتورک در حدود 25 تا 30 دقیقه و تمام جاذبه های معروف مرکز شهر را می توان در کمتر از یک ساعت به عنوان فرودگاه جدید استانبول به دست آورد.

امکانات این منطقه عبارتند از: بیمارستان عمومی بسویکمکسیک، پارک های آتاتورک Mimaroba و Buyuk، تعدادی از مدارس ابتدایی و متوسطه، دانشگاه ها، مغازه ها، رستوران ها و کافه ها، برخی از آبی ها، بانک ها، سوپرمارکت ها و مراکز خرید، که بسیاری از آنها از طریق یک درایو کوتاه یا از طریق اتوبوس مترو که از طریق پیاده روی کوتاه می رسد، از راه پیاده روی می رود.

در حال ساخت توسط یک توسعه دهنده بسیار برجسته استانبول است که پیرو کلیه مقررات ساختمان دولت، عایق حرارتی و صدا همراه با ایمنی آتش، گاز و زلزله با تاریخ تکمیل برنامه در ماه ژوئن 2019 است.

این مجموعه شامل یک زمین مسکونی 22،872 متر مربع با حداقل 15000 متر مربع از مناطق محوطه سازی جمعی خواهد بود که شامل هشت بلوک آپارتمان مدرن کمینه است که مجموعا 323 خانه لوکس بزرگ را از 2 تا 4 اتاق خواب یک نفره آپارتمان ها و آپارتمان های 2 و 3 خوابه دوبلکس، تقریبا 80٪ برای لذت بردن از منظره ای از دریا مرمره.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه ویلا های در حال ساخت در استانبول را خریداری کنیم؟

 خرید ویلا در حال ساخت در استانبول می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری باشد. با این روش می‌توانید به یک ویلا با کیفیت و با قیم...