کلیدی آماده سازی املاک استانبول برای فروش - لوکس دوبلکس پنت هاوس واقع در منطقه مرکز شهر Bomonti واقع شده است


مشخصات ملک:
ترکیه خانه ها از ارائه این پنت هاوس لوکس ساخته شده در استانبول برای فروش، در یکی از محله های منحصر به فرد این شهر، Bomonti، که منطقه ای از منطقه مرکزی Sisli در سمت اروپایی شهر است، خوش آمد می گوید.

Sisli منطقه مشغول استانبول به شمال Beyoglu، مرکز تجارت و خرید با بسیاری از برج های برج حمل و نقل و آپارتمان های مسکونی است که اغلب مفهوم هتل 5 * با خدمات دربان، helipads، و بسیاری از هتل مانند امکانات، با مجموعه ای از مغازه ها، کافه ها، کافه ها و رستوران ها برای ساکنان این منطقه است.

به عنوان بخشی از مرکز شهر، Sisli دارای ارتباطات عالی از طریق جاده ها و سیستم حمل و نقل عمومی مختلف استانبول است که همه آنها دسترسی به بسیاری از مناطق در سراسر شهرستان و به سمت آسیایی شهرستان نیز است.

با سیسلی که خیلی نزدیک به مرکز است، آن را بسیار با کارگران شهرستان و کارکنان با درآمد بالا و خانواده ها بسیار محبوب است؛ زیرا امکانات زیادی برای همه سنین، بیمارستان ها و البته مراکز خرید بزرگ آن وجود دارد، زیرا هیچ منطقه ای در این خریداران وجود ندارد بهشت است که استانبول است، در نتیجه، منطقه اسسیلی را برای سرمایه گذاری نیز مناسب می کند، با خانه هایی که در طول سال بسیار زیاد است.

محل و جزئیات پیچیده

این مجتمع مسکونی کم آپارتمان کوچک برای فروش در مرکز شهر استانبول، در فاصله پیاده روی تا بسیاری از مناطق نخبه، Nisantasi، میدان Taksim و مرکز Sisli واقع شده است.

یک مجتمع تازه متشکل از بومونی، یکی از قدیمی ترین مناطق مرکز شهر، در کنار باغ سبز خیره کننده «فرخی فرخری فرانسوی» مستقر شده است که این خانه های لوکس را مشاهده می کند، طبیعت را با وجود موقعیت بسیار مرکزی همراه با همسایگی نزدیک هتل هیلتون استانبوم بمونیتی هتل و مرکز کنفرانس.

دسترسی به مناطق دیگر شهر با استفاده از وسایل نقلیه عمومی و یا حمل و نقل عمومی با ایستگاه های مترو، اتوبوس، تونل های نزدیک و بزرگراه ها بسیار کوتاه است و همچنین سه فرودگاه استانبول و سمت آسیایی شهر بسیار قابل دسترسی است.

این مجتمع توسط یک توسعه دهنده مشهور استانبول ساخته شده است، با تمام آخرین مقررات دولتی نیز در حال پیگیری است، زمین لرزه، ایمنی آتش و گاز و تمام خانه ها برای گرما و صدا برای هر دو دیوار و کف عایق شده اند.

اخیرا در مساحت 1800 متر مربع، شامل تنها یک بلوک مسکونی 7 طبقه است که در مجموع 76 خانه لوکس بزرگ برای فروش در مرکز استانبول ارائه می دهد که شامل 1-3 اتاق خواب از اندازه ها و طرح های مختلف است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه ویلا های در حال ساخت در استانبول را خریداری کنیم؟

 خرید ویلا در حال ساخت در استانبول می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری باشد. با این روش می‌توانید به یک ویلا با کیفیت و با قیم...