ترکیه املاک سرمایه گذاری - Turnkey استانبول آپارتمان برای فروش نزدیک به مرکز کسب و کار جدید


مشخصات ملک:
خانه های ترکیه بسیار خوشحال هستند که این مجتمع جدید مدرن آپارتمان لوکس را در استانبول برای فروش ارائه دهند، واقع در سمت اروپایی شهر در نقاط سرمایه گذاری نخستین بنیاد Bagcilar، در مرکز کسب و کار جدید Basin Express.

Bagcilar یکی از مناطق تازه توسعه یافته استانبول است که به راحتی برای دسترسی به فرودگاه که فقط 10 دقیقه فاصله دارد و فرودگاه جدید سوم که در حال حاضر در حال ساخت و ساز به شمال است، قرار دارد و اولین مرحله آن به پایان رسیده و پذیرش آن اولین پرواز در سال 2018 است و یکی از بزرگترین فرودگاههای جهان است و تعداد زیادی توریست برای استانبول را برای آیندۀ استانبول ارائه می دهد.

این منطقه کسب و کار جدید شهر دارای لینک های عالی برای همه مناطق دیگر استانبول از طریق بزرگراه های بزرگ استانبول، مسیرهای حمل و نقل عمومی عالی و همچنین فاصله کوتاهی از پروژه جدید کانال استانبول است که در حال حاضر بوستور دوم شهر نامیده می شود ... همه عالی خبر برای سرمایه گذاران ملکی برای فروش اجاره سالانه عالی است.

این منطقه در حال حاضر به دلیل کلیه موارد فوق، لینک های عالی، امکانات عالی خرید، مدارس عالی و دانشگاه ها، بیمارستان های عالی و خیلی بیشتر، ایده آل برای زندگی به دور از شست و شوی، خانواده ها، کارگران شهر، گردشگران و بازدیدکنندگان منظم کسب و کار را جذب کرده است. شلوغی از مرکز اصلی شهر.

محل اولیه و اطلاعات پیچیده

مجتمع جدید مدرن مدرن جدیدی از آپارتمان ها برای فروش در Bagcilar، واقع در منطقه Gunesli بسیار مطلوب، در مسیر کسب و کار بزرگراه مجاور مرکز کسب و کار حوضه اکسپرس با TEM و E-5 در یک درایو بسیار کوتاه است که در آن Ataturk فرودگاه بین المللی، به راحتی توسط ماشین یا وسایل مختلفی از حمل و نقل عمومی به دست می آید و همه آنها ساکنین منطقه و بازدید کنندگان را با دسترسی عالی به تمامی مناطق استانبول می گذرانند.

محله Gunesli ارائه می دهد بسیاری از امکانات محلی، مغازه ها، سوپر مارکت ها، کافه ها و رستوران ها، بانک ها و دستگاه های خودپرداز، شیمیدانان و بیشتر همه را می توان در فاصله پیاده روی یافت و یک درایو کوتاه شما را به تعدادی از مراکز خرید عالی، چندین مدرسه، دانشگاه و بیمارستان و غیره و اگر شما نیاز به رفتن به شهر میدان معروف Taksim و تمام جاذبه ها را می توان در حدود 30 دقیقه، هر چند بهترین راه برای جلوگیری از ترافیک پیک ساعت.

یک ساختمان ساختاری منحصر به فرد کشتی، ساخته شده در یک مساحت 3،683 متر مربع، یک مرکز خرید کوچک را در مرکز تجاری برای تأسیسات تجاری و کافه ها و غیره و همچنین پارکینگ پارکینگ خصوصی برای ساکنان این مجموعه گنجانده است.

در مجموع فقط 110 آپارتمان مختلف، در بالای مرکز خرید واقع شده اند، خانه های 1-3 اتاق خواب که به نظر می رسد در سطوح مختلف با نمای تقریبا کامل شیشه ای انعطاف پذیر قرار می گیرد که خانه های بسیاری را با بالکن های شیشه ای منحصر به فرد برای دیدگاه های بزرگ شهر فراهم می کند تراسهای بزرگ که از منظر جمعی مانند عرشه کشتی است، که میزبان یک استخر بزرگ و تراس چوبی محاصره شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه ویلا های در حال ساخت در استانبول را خریداری کنیم؟

 خرید ویلا در حال ساخت در استانبول می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری باشد. با این روش می‌توانید به یک ویلا با کیفیت و با قیم...