حوضه اکسپرس آپارتمان آپارتمانی مدرن در استانبول برای فروش - املاک ترکیه در یک مجتمع منحصر به فرد در Gunesli


مشخصات ملک:
تیم ترکیه خانه ها از ارائه این آپارتمان های آپارتمان مدرن در استانبول برای فروش، واقع در یک مکان سرمایه گذاری اولیه، فقط از بزرگراه حوضه اکسپرس در منطقه مطلوب Gunesli در سمت اروپا از شهر است.

محله Gunesli در ناحیه Bagcilar، ناحیه تازه توسعه یافته است که به راحتی برای دسترسی آسان به فرودگاه و فرودگاه سوم که در حال حاضر در حال ساخت و ساز به شمال است، به دلیل پذیرش اولین پرواز خود در اواخر سال 2018 و یکی از بزرگترین فرودگاههای جهان است که به طور گسترده ای تعداد بازدیدکنندگان استانبول را افزایش می دهد.

منطقه نیز بسیار نزدیک به جاده حوضه اکسپرس در قلب جدیدترین منطقه کسب و کار استانبول است، با لینک های عالی به تمام مناطق دیگر استانبول از طریق بزرگراه های بزرگ استانبول، و برنامه ریزی مسیرهای عمومی حمل و نقل، و درایو کوتاه به پروژه کانال استانبول ، در حال حاضر به نام دومین بسفرور استانبول است.

این منطقه در حال حاضر خانواده ها، کارگران شهر، گردشگران و بازدیدکنندگان منظم کسب و کار را به دلیل همه موارد بالا، لینک های عالی، امکانات خرید عالی، مدارس عالی و دانشگاه ها، بیمارستان های عالی و خیلی بیشتر، ایده آل برای زندگی دور از شلوغی و شلوغ از مرکز اصلی شهر.

اطلاعات مکان و تکمیل شده

این مجتمع مجتمع شده به تازگی تکمیل شده است تقریبا 6-7 دقیقه شمال فرودگاه آتاتورک، مجاور بزرگراه دبی و مرکز کسب و کار، نشسته در راه اتصال به بزرگراه E-5 و TEM با هر دو بزرگراه از طریق 2-3 دقیقه درایو به شما اجازه دسترسی سریع به فرودگاه ها و مناطق مختلف شهر را می دهد.

همانطور که از چنین موقعیت مرکزی انتظار می رود، امکانات موجود در منطقه محلی فراوان است: بانک ها، ایستگاه های سوختگیری، مغازه ها، سوپر مارکت ها، مدارس، بیمارستان ها و یا بیشتر با پیاده روی یا رانندگی کوتاه، با میدان معروف تاکسیم درست زیر بسته به ترافیک استانبول 30 دقیقه فاصله دارد.

امکانات سرگرمی نیز می تواند در مراکز خرید نزدیک، Mall of Istanbul، Centre Outlet Star City و چندین نفر دیگر با سینما، کوچه های بولینگ و بازی های آنلاین و غیره پیدا شود. منطقه ای کامل که آیا بازدید کننده به شهر یا ساکن سالی یک ساله است.

این مجموعه در یک مساحت 3،683 متر مربع ساخته شده و شامل یک ساختار شبیه کشتی طراحی شده با نماد شیشه ای تقریبا کامل است که در مجموع فقط 110 آپارتمان از اندازه های مختلف از خانه های 1-3 اتاق خواب، با زیر زمین بسته پارکینگ برای ساکنان و یک پارکینگ باز برای بازدیدکنندگان.

علاوه بر آپارتمان ها، مجتمع دارای یک منطقه خرید طبقه همکف با مجموعه ای از فروشگاه ها و کافی نت ها و چندین محل اقامت در سایت ها هستند که شامل موارد زیر می باشند:

یک استخر بزرگ مشترک در یک عرشه کشتی مانند
تراسهای آفتابگیر وسیع
باغ های حیاط و مناطق پارک
مرکز تناسب اندام کاملا سالم و مجهز
سونا
منطقه تفریحی کودکان
آسانسور به تمام طبقه
تمام این و بسیاری از فعالیت های اجتماعی دیگر توسط یک سرویس امنیتی 24/7 برای آرامش ذهن شما محافظت می شود.

همه به تازگی ساخته شده است به مطابقت با آخرین مقررات دولت برای مقابله با زلزله، آتش و گاز همراه با تمام خانه ها به طور کامل برای گرما و صدا به هر دو دیوار و کف عایق شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه ویلا های در حال ساخت در استانبول را خریداری کنیم؟

 خرید ویلا در حال ساخت در استانبول می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری باشد. با این روش می‌توانید به یک ویلا با کیفیت و با قیم...