ملک برای فروش در استانبول

به دنبال خرید مسکن در استانبول، ترکیه؟ دو نوع اصلی سرمایه گذاری ملک در استانبول وجود دارد: شیوه زندگی خالص یا سرمایه گذاری خالص، با دلایل قوی زیادی برای انتخاب یک یا دو نفر دیگر. با این حال، اکثر خریداران املاک استانبول برای مخلوط ایده آل بین این دو، که هر دو فرهنگ را جذب می کنند، و بازده سرمایه ای که املاک در استانبول ارائه می دهد، جستجو می کنند.

هر خانه مورد نیاز شما، ترکیه خانه می تواند شما را به املاک و مستغلات خود را در استانبول هدایت، با توجه به معیارهای شما، شرایط بودجه و شیوه زندگی شخصی است.

روند توسعه اخیر:

استانبول یک شهر بزرگ است و نوع اموال موجود می تواند در هر منطقه متفاوت باشد، با این حال، روند تازه ای برای توسعه مجتمع های لوکس نوآورانه است که برای خانواده ها و افراد به طور یکسان تامین می شود. این پروژه های مارکدار اغلب شامل سالن های ورزشی، اسپا، مراکز خرید و رستوران ها می باشند. استخرهای شنا و دریاچه های مصنوعی نیز ویژگی های برجسته ای هستند.

این افزایش در توسعه، دیده می شود مناطق ناشناخته مانند Bahcesehir و Belikduzu تبدیل شده اند به مراکز مدرن شهری در حقوق خود، با برنامه های بازسازی، حمایت شده توسط دولت، و آنها را به مناطق مطلوب برای خرید ملک در استانبول، به دلیل پایین قیمت املاک در در مقایسه با مناطق مرکزی بیشتری مانند Sisli و Levent که برج های بلند را مشاهده می کنند، خط افق خیره کننده استانبول با برچسب های بسیار ارزشمند املاک و مستغلات را تغییر می دهند و همچنین باعث می شود که اجاره بسیار بیشتری برای هر کسی که برای خرید در مرکز خرید استانبول جستجو می کند.

انواع دیگر املاک استانبول برای فروش

ویلا های لوکس برای فروش در استانبول: این نوع اموال در استانبول مرکزی به عنوان حق بیمه در نظر گرفته شده است، به خصوص اگر از نظر بسفر است. نزدیک به مرکز شهر، ویلاهای مکرر و بالاتر از قیمت، با تفاوت عمده در قیمت بین ویلاها در طرف آسیا و طرف اروپایی استانبول تبدیل شده است.

ویلا در مناطق روستایی مانند Zekeriyakoy و Tarabya، در شمال مرکز شهر، در بعضی از زیباترین مناطق سبز استانبول زندگی سالمتری را به وجود می آورند، خانه های ثروتمندتر از استانبول با دسترسی آسان به شهر از طریق مشغول مسلسل و در دسترس آسان از سواحل زیبا در ساحل دریای سیاه کمی بیشتر شمال.

در خارج از شهر، گزینه های ارزان تر وجود دارد، با این حال، حتی در حومه Buyukcemece قیمت بالا هستند به علت تقاضا توسط خریداران خارجی و محلی که می خواهند راحت اتصال به استانبول با ماشین، در حالی که از لذت بردن از طبیعی تر و نقاط ضعف .

Yali Istanbul Property for sale: این ویژگی های نمادین خط بوسفور را لمس می کند و لبه ی دریا را لمس می کند. آنها بخشی از هویت استانبول هستند، به دلیل عظمت خود این ویژگی ها به ندرت به بازار عرضه می شوند و در حال حاضر یکی از گران ترین در جهان است که اغلب در آن ساکن سیاستمداران و سفیران خارجی می شوند که می توانند علامت های بسیار گران قیمت را تامین کنند.

آپارتمان درون شهری: این خانه های قدیمی تر که در برخی از مراکز تاریخی استانبول مانند بیهوگو یا چیانگریور واقع شده اند، قبلا بسیار مقرون به صرفه بودند، هرچند امروزه تعداد بیشتری از مردم در این مراکز فرهنگی به دام افتاده اند، قیمت ها همچنان افزایش می یابد. این خریداران استانبول تمایل دارند که دوستداران استانبول باشند که می خواهند شهر پررونق را به بهترین وجه در بین فرهنگ و تاریخ زیبای استانبول از آن لذت ببرند.

طرح آماده سازی کلیدی یا غیرقانونی املاک برای فروش استانبول: در استانبول، گزینه ای برای هر دو نوع اموال وجود دارد. آیا شما به دنبال تکمیل فرایند خرید هستید و از حق دریافت پاداش اجاره اجتناب کنید؟ یا شما گزینه های غیر برنامه ریزی دارید، بدین وسیله، املاک ایده آل خود را از برنامه های در مراحل اولیه ساخت و ساز، قیمت های پایین تر با سپرده های کم و شرایط پرداخت جذاب با نرخ 0٪ یا بسیار کم بهره می گیرید. خواص خارج از طرح نیز به سرمایه گذاران ملکی کمک می کند که دارایی های کامل را که تقریبا 50 درصد بالاتر است، اما با انتظار برای تاریخ تکمیل اموال محدود می شود.

انتخاب ملک استانبول شما

هر چه که در جستجوی املاک در استانبول هستید، ابتدا باید قبل از اینکه تصمیم بگیرید که در منطقه مورد نظر خود برای سرمایه گذاری در استانبول ایده آل خود را انتخاب کرده اید، با توجه به هزینه های مختلف در هر منطقه، قبل از تصمیم گیری در مورد شما تصمیم گیری کنید. پس از ایجاد این شما می توانید شروع به نگاه کردن به انواع اموال در دسترس و تعداد اتاق خواب مورد نیاز، نوع امکانات و غیره

با افزایش قیمت ها، پس از آن شما باید تصمیم بگیرید که استانبول را ببینید، هرچه زودتر بهتر شود چون اغلب قیمت ها با توجه بسیار کمی افزایش می یابد و پس از آن می توانید بودجه خود را با گزینه های موجود برای فروش محدود کنید. دیدن خواص به فرد بهترین ایده را از مناطق مختلف و امکانات رفاهی محلی در دسترس شما خواهد بود.

هنگامی که شما سفر رزرو شده است، ترکیه خانه یک مشاور حرفه ای اموال را برای شما اختصاص می دهد، که پس از آن شما را کمک خواهد کرد که شما را به مشاهده PR

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه ویلا های در حال ساخت در استانبول را خریداری کنیم؟

 خرید ویلا در حال ساخت در استانبول می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری باشد. با این روش می‌توانید به یک ویلا با کیفیت و با قیم...