ملک با منظره دریا برای فروش در Maltepe استانبول




این آپارتمان های بزرگ، واقع در سمت آسیایی استانبول در مالتپه، از منظر پانورامیکی به سمت دریا فراتر می روند و تنها در فاصله ی کوتاهی از خیابان معروف بغداد مشهور جهان قرار دارند که با فروشگاه های بین المللی، رستوران ها و تمام نیازهای روزانه مورد نیاز برای بالا کیفیت زندگی در ترکیه.

چرا خرید این املاک

- آپارتمان های مسکونی در کنار سمت آسیا برای فروش در Maltepe




- خواص برای فروش در اندازه های اعم از دو - چهار اتاق خواب




- دیدگاه های برجسته به سمت دریا فراتر از




- موقعیت مرکزی در فاصله کوتاهی از خیابان بغداد




- نزدیک به ایستگاه های مترو و حمل و نقل عمومی حمل و نقل




این پروژه در کنار امکانات روزانه و نیازهای شیوه زندگی، این طرح همه جعبه ها برای زندگی خانوادگی را می کشد و به شدت توصیه می شود برای مشاهده - گزینه های موجود در اینجا وجود دارد بنابراین برای جزئیات کامل با ما تماس بگیرید.










درباره پروژه و آپارتمان ها




این پروژه آسیایی طرفدار طراحی و ساخته شده توسط یک توسعه دهنده معروف در استانبول، طیف وسیعی از آپارتمان ها را برای فروش در اندازه های دو تا چهار اتاق ارائه می دهد. مناسب برای خانواده های بزرگ و کسانی که مایل به نقل مکان به شهر هستند، اکثر ساکنان فقط چند دقیقه دور از دیدگاه فوق العاده ای نسبت به دریا لذت می برند.




این مجموعه بسیار امن است و با استانداردهای مدرن با استفاده از تنها بهترین مواد موجود ساخته شده است. پارکینگ بسته به ساکنین اجازه می دهد تا وسایل نقلیه خود را در یک نقطه امن در یک شغل پارک کنند، در حالی که یک سیستم امنیتی 24 ساعته در روز است.




آپارتمان ها از طرح های معاصر بهره مند می شوند و اتاق های مجلل اتاق نشیمن سریع به آشپزخانه ها و فضاهای غذا می روند. پنجره های کف به سقف نمایش منظره دریا را مستقیما به سالن و اتاق خواب ها می دهد. اتاق خواب مهمان دارای حمام اختصاصی است، در حالی که تراس ها و بالکن ها برای مکان های آرامش بخش زیادی فراهم می کنند.




مالکیت ملتپه










امکانات و ویژگی ها عبارتند از:




- آسانسور برای دسترسی آسان به خانه




- سیستم امنیتی 24 ساعته و دوربین




- پارکینگ بسته برای ساکنین برای استفاده




- و بیشتر در سراسر سایت










قیمت املاک و در دسترس بودن




آپارتمان 2 + 1 خوابه از 100 متر مربع و برای فروش از 140،000 دلار آمریکا




آپارتمان 3 + 1 خوابه از 113 متر مربع و برای فروش از 155000 دلار آمریکا است




آپارتمان 4 + 2 خوابه از 179 متر مربع و برای فروش از 265 هزار دلار










محل در استانبول




این آپارتمانهای مدرن در مرکز آسیایی شهر مالتپه واقع شدهاند و در فاصلهی کوتاهی از امکانات ضروری زندگی و امکانات خانوادگی از جمله سوپر مارکت ها، چندین رستوران و فروشگاههای محلی قرار دارد. برخی از بهترین مدارس بین المللی و مراکز خرید در سمت آناتولی استانبول می توانند در یک مسیر رانندگی کوتاه در دسترس باشند. مسافرت و حرکت به سوی سمت اروپایی برای کار آسان تر نمی شود با اتوبوس عمومی نزدیک و بزرگراه ها زمان های سفر کوتاه برای کسانی که زندگی و کار در استانبول را ارائه می دهند. خیابان بغداد، یکی از بزرگترین خیابان های خرید در کل شهر، می تواند در یک لحظه حرکت کند.










فاصله ها




7 دقیقه رانندگی از Bostanci IDO




8 دقیقه از بوستونچی مترو




10 دقیقه دور از ساحل بوستانچی




10 دقیقه رانندگی از Kozzy Shopping Mall




15 دقيقه رانندگی از کامبوستان




25 دقیقهای رانندگی از استانبول بوفوروس




25 دقیقه از مرکز خرید Akasya




30 دقیقه رانندگی از فرودگاه صبیحا گککن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه ویلا های در حال ساخت در استانبول را خریداری کنیم؟

 خرید ویلا در حال ساخت در استانبول می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری باشد. با این روش می‌توانید به یک ویلا با کیفیت و با قیم...