آپارتمان دریای بسفر در استانبول برای فروش - املاک و مستغلات معتبر در ترکیه

Prestigious Sea Front Istanbul Apartment - Sensational views

خانه‌های ترکیه به شدت از ارائه این آپارتمان معتبر در استانبول برای فروش بسیار خرسند هستند. این آپارتمان در محله مجلل Tarabya در منطقه Sariyer در شمال مرکز شهر و تنها ۵۰ متر از سواحل of خیره‌کننده قرار دارد.

خرید ملک ویلایی در استانبول


محله of در بخش Sariyer در بخش اروپایی شهر واقع شده‌است که یکی از ثروتمندترین خانواده‌های استانبول است که بسیاری از خانواده‌های ثروتمند و ثروتمند در آنجا زندگی می‌کنند، به دلیل اینکه ترجیح می‌دهند با طبیعت جنگل‌های سرسبز سرسبز اطراف شهر زندگی کنند، به جای اینکه در مرکز شهر شلوغ در میان مه انبوه ترافیک متراکم زندگی کنند.



منطقه بسیار برجسته of تنها چند دقیقه طول می‌کشد و جاذبه‌های استانبول در میدان Taksim و مناطق Sultanahmet تنها ۱۷ کیلومتر دورتر هستند، که همگی به راحتی از طریق شبکه جاده‌ای عالی که از ناحیه Maslak تا مرکز شهر امتداد دارد، می‌رسند.



Amenities در این منطقه بسیار عالی هستند و Sariyer میزبان یکی از بهترین مدارس بین‌المللی استانبول هستند، بسیاری از مراکز خرید بزرگ در عرض چند دقیقه به عنوان امکانات پزشکی عالی هستند و سواحل of با تمام رستوران‌های معروف آن نیز به راحتی به آنجا می‌رسند.



جزئیات مکان و مکان



این آپارتمان ۲ اتاق‌خواب سنتی برای فروش در Tarabya در یک مکان نسبتا مرتفع ساخته شده‌است، با این حال فقط ۵۰ متر در سراشیبی به سواحل دریای Bosphorus قدم می‌زند و دامنه وسیعی از اقیانوس اطلس را به دامنه‌های سبز شاداب و سرسبز آسیا و یکی از پل‌های استانبول که سراسر اروپا و آسیا را به هم متصل می‌کند، ارائه می‌دهد.



قدم زدن به ساحل دریا چندین رستوران عالی آب، فروشگاه‌های قهوه و کافه‌ها و غیره را ارائه می‌دهد و منطقه محلی برای ساکنان محلی با طیف وسیعی از فروشگاه‌های محلی، شیمی دان‌ها، اداره پست و سوپرمارکت‌ها فراهم می‌کند و یا شما می‌توانید ۱۰ دقیقه طول بکشید تا به مرکز خرید پارک Istinye پارک با چند مدرسه و یک بیمارستان در امتداد مسیر برسید.



این آپارتمان در یک بلوک آپارتمانی کوچک سه‌طبقه قرار دارد که یک محوطه پارکینگ خصوصی برای ساکنان جلوی بلوک ارائه می‌دهد، که در طبقه اول قرار دارد و از طریق یک لابی عمومی که طبقه بالا را به طبقه بالا می‌برد، قابل‌دسترسی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه ویلا های در حال ساخت در استانبول را خریداری کنیم؟

 خرید ویلا در حال ساخت در استانبول می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری باشد. با این روش می‌توانید به یک ویلا با کیفیت و با قیم...