لوکس آسیا استانبول املاک برای فروش - Duplex طبیعت مشاهده پنت هاوس در سانتانکتپ - کاهش قیمت نهایی

Luxury Duplex Penthouse - Asian Istanbul - Low-rise modern complex

خانه‌های ترکیه از ارائه این سایبان کاملا دوطرفه در استانبول برای فروش، واقع در بخش آسیایی شهر در منطقه سبز شاداب of، یک منطقه در حال توسعه تنها ۲۰ دقیقه از فرودگاه صبیحه Gokcen استقبال می‌کنند.

خرید ملک ویلایی در استانبول

Sancaktepe منطقه‌ای است که توسط چهار جنگل بزرگ احاطه شده‌است، هوای تازه تمیز و محیط شگفت‌انگیز پر شده‌است، شما می‌توانید به جنگل‌ها و دریاچه‌ها و دریاچه‌های زیبا بروید و در پارک ماجراجویی با خانواده تلاش کنید، به سختی می‌توانید باور کنید که می‌توانید همه این آرامش و آرامش را در استانبول پیدا کنید و هوای پاک و تمیز را تنفس کنید.



با وجودی که انتظار می‌رود این منطقه با افزایش محبوبیت بیشتر و بیشتر مردم در جستجوی یک سبک زندگی سالم‌تر از مناطق شلوغ شهر ادامه دهد، با این حال این منطقه از نظر امکانات رفاهی محلی که هر روز در حال افزایش است و این منطقه را برای سرمایه گذاران در استانبول مطلوب می‌سازد، انتظار می‌رود تغییر کند.



جزئیات مجموعه و مکان



این پنت هاوس به شدت وسیع برای فروش در Sancaktepe در یک مجتمع مدرن واقع شده‌است که درست خارج از منطقه اصلی آسیایی با دسترسی بسیار آسان به Istanbul's دوم و سوم، همچنین در فاصله پیاده تا قطار سریع‌السیر و دیگر خدمات حمل و نقل عمومی همراه با تنها ۱۰ دقیقه از سواحل دریای مرمره، یافت می‌شود.



این ناحیه مجموعه وسیعی از امکانات رفاهی را در یک پیاده‌روی کوتاه، یک مرکز خرید بزرگ، رستوران‌ها و رستوران‌ها، بانک‌ها و chemists و با یک حرکت کوتاه به چندین مرکز خرید، مدارس، دانشگاه‌ها، بیمارستان و یکی از جنگل‌های عظیم سبز این منطقه، ارائه می‌دهد.



این مجتمع در منطقه‌ای وسیع از حدود ۱۲، ۲۴۴ متر مربع ساخته شد و ۶ بلوک با ارتفاع کم با حدود ۱۸۰ خانه از اندازه‌های مختلف با ساکنان وجود داشت که دارای امکانات متعددی بودند که شامل موارد زیر می‌باشند:



یک استخر بزرگ در فضای باز

استخر در فضای داخلی

استخر Children's

حفره‌های بزرگ حمام آفتاب

منطقه بازی Children's

مرکز تناسب اندام / باشگاه

sauna

کافه

دادگاه بسکتبال

راه رفتن / دوچرخه‌سواری

پارکینگ بسته

همه آن‌ها در باغ‌های زیبا و با ابهت و به طور کامل در یک محیط محصور شده و دروازه دار با یک سرویس امنیتی ۲۴ ساعته محافظت می‌شوند تا شما و خانواده تان را ایمن و ایمن نگه دارید.



اموال برجسته



ما یک پنت هاوس را که در دو طبقه بالا قرار داشت و از طریق آسانسور یا راه‌پله از پارکینگ یا یک محوطه لابی عمومی امن که دره‌ای ورودی فولادی را در هر دو طبقه داشته و هر دو به لابی از طریق سیستم مخابره ویدئویی متصل بودند، به همراه پلکان داخلی به هر دو طبقه، عرضه کردیم.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه ویلا های در حال ساخت در استانبول را خریداری کنیم؟

 خرید ویلا در حال ساخت در استانبول می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری باشد. با این روش می‌توانید به یک ویلا با کیفیت و با قیم...