مجتمع مسکونی استانبول برای فروش - آپارتمان مدرن تاکسیم برای فروش با دیدگاه های بزرگ شهر

City Centre Apartment - Taksim Istanbul - Small residential complex


خانه های ترکیه با ارائه این آپارتمان مدرن در استانبول برای فروش، از قلب مرکز شهر در منطقه بازار نیشانتزی و در مسیر پیاده روی بسیار به میدان معروف تاکسیم و پارک ژجی می باشد.

خرید ملک ویلایی در استانبول

استانبول یک شهر وسیع و پر جنب و جوش در شمال غربی ترکیه است که شهر پایتخت سابق آن به نام قسطنطنیه شناخته می شود و امروز یکی از پر بازدید ترین شهرهای جهان است که بازدیدکنندگان از سراسر جهان است.

شماره های گردشگری بسیار زود به طور چشمگیری به عنوان فرودگاه جدید IGA افزایش می یابد، سومین شهر در اواسط سال 2018 باز است که استانبول را بسیار قابل دسترس تر از همیشه خواهد کرد و یکی از بزرگترین فرودگاه های جهان خواهد بود.

از آنجایی که شهر چندین سال پیش به عنوان قسطنطنیه شناخته شد، شهر تغییرات بزرگی را به ویژه در چند سال گذشته با مناطق تازه توسعه یافته در سراسر شهر بزرگ تجربه کرده است، با این حال مرکز استانبول و جاذبه های معروف آن همچنان محبوب هستند. بسیاری از این مناطق جدید، با استفاده از سیستم های حمل و نقل عمومی در حال گسترش شهر، شبکه های جاده ای بزرگ، پل های بسفر، تونل های زیرزمینی و خدمات کشتی به سمت آسیا، از طریق مرکز شهر بسیار عالی به مرکز می رسند.

مکان ملک و مجتمع مسکونی جزئیات

اگر به دنبال یک خانه در استانبول هستید که نزدیک به همه جاذبه های اصلی در قلب مرکز شهر است، این آپارتمان دوبلکس مدرن مدرن برای شما مناسب است، در فاصله کوتاهی از میدان پرنعمت تاکسیم و پارک ژجی، با سواحل بوفوروس خیرهکننده فقط 1 کیلومتر و مرکز خرید بسیار محبوب Nisantasi تنها 400 متر از آپارتمان است.

مکان های بسیار مرکزی و امکانات معتبر محلی، مراکز خرید، سوپر مارکت ها، کافه ها، کافه ها، رستوران ها و شب زنده داری تکسیم همراه با امکانات روزمره مدارس و بیمارستان ها و غیره هستند. یا سالم زندگی در استانبول.

این آپارتمان در یک مجتمع مسکونی کوچک واقع شده است که یک پذیرش پذیرش امن با سرویس امنیتی 24 ساعته و پارکینگ زیرزمینی بسته است که در مرکز شهر ضروری است و برای جلوگیری از رانندگی در اطراف به دنبال یک فضای پارکینگ خالی هر روز است.

میزبانی در مجموع 91 آپارتمان از اندازه های مختلف با تمام ساکنان ارائه می دهد استفاده از باغ های کوچک باغچه جمعی و چندین امکانات داخلی که شامل:

استخر شنای سرپوشیده
کافه / نوار
سونا
اتاق بخار
پذیرش 24 ساعته
آسانسور به تمام طبقه
آپارتمان ویژه

ما خوشحالیم که یک آپارتمان دوبلکس بسیار بزرگ و دو طبقه در دو طبقه بالا ارائه دهیم که از طریق آسانسور یا پله قابل دسترسی است و از یک راهرو عمومی از طریق یک درب امنیتی فولادی که به وسیله ی لابی باز پذیرای باز است کف کاشی سرامیکی سبک با راه پله محافظ چوبی پیچیده به طبقه بالا که میزبان یک منطقه ذخیره سازی زیر و یک WC مهمان دستی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه ویلا های در حال ساخت در استانبول را خریداری کنیم؟

 خرید ویلا در حال ساخت در استانبول می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری باشد. با این روش می‌توانید به یک ویلا با کیفیت و با قیم...