تخفیف ویژه در استانبول املاک برای فروش - آپارتمان لوکس مقرون به صرفه در Eyup

Istanbul Luxury Apartments - Off-Plan In Eyup - On-site facilties


تیم ترکیه خانه ها افتخار دارد که این آپارتمان های لوکس بی نظیر را در استانبول برای فروش، واقع در منطقه مرکزی تاریخی ایوپ در قسمت اروپایی شهر، ارائه دهد.

خرید ملک ویلایی در استانبول

Eyup یک منطقه محافظه کار در سمت غربی در شاخ طلایی و یک منطقه بسیار مهم برای مسلمانان است که میزبان مسجد ایل سلطان مکان زیارت برای مسلمانان در سراسر شهر است. گورستان باستانی Eyup، که منجر به تپه از مسجد می شود، یک منطقه دوست داشتنی است که از آن عبور می کند و هنگامی که به بالای صفحه می روید کافه Pier Loti را می بینید، جایی که می توانید از یک چای یا قهوه ترک با ظرافت خیره کننده در سراسر طلایی لذت ببرید. شاخ به خصوص در اوایل شب هنگامی که از غواصی ترین ساحل استانبول لذت می برید.

Eyup تنها در فاصله کوتاهی از مرکز شهر معروف قرار دارد و میدان پرانرژی Taksim به راحتی در عرض پنج یا شش دقیقه به طول می انجامد و شما نیز تنها چند دقیقه درایو از یکی از جاذبه های جدیدتر استانبول قرار گرفته است، پارک تم ویالند که شامل یک مرکز خرید است ، مرکز تفریحی، کافه ها، رستوران ها، و یک هتل چهار ستاره با مرکز کسب و کار.

دسترسی به مناطق دیگر شهر و سه فرودگاه کاملا نزدیک به دو بزرگراه اصلی شهر و یکی از پل های استانبول است که به طرف آسیا از شهر عبور می کنند و همه در یک مکان مرکزی بزرگ برای زندگی سالم زندگی می کنند ، سفرهای منظم کسب و کار و اوقات فراغت و یک نقطه داغ برای سرمایه گذاری ملک.

محل سکونت و جزئیات توسعه

این توسعه بی نظیر آپارتمانهای لوکس برای فروش در Eyup در محوطه در حال توسعه Alibeykoy واقع است که کمی از شمال نوک طلایی شاخ و شلوغی از بزرگراه TEM برای دسترسی عالی به تمام مناطق استانبول، اروپایی و آسیایی، همراه با همه سه فرودگاه از شهرها و جاذبه های قدیمی و جدید استانبول.

این منطقه همچنین چندین خدمات حمل و نقل عمومی و امکانات فوق العاده ای را ارائه می دهد، با مغازه ها، سوپر مارکت ها، کافه ها، رستوران ها، بانک ها و بیشتر در فاصله پیاده روی و از طریق رانندگی کوتاه، به دانشگاه ها، مدارس، مراکز خرید، بیمارستان ها، عرصه ورزش، پارک های تفریحی، موزه ها، مرکز کسب و کار Maslak و جنگل های بلگراد بزرگ برای پیاده روی های تابستانی و پیاده روی های طبیعت و خیلی بیشتر.

یک پروژه دو بخشی که در حال حاضر در حال ساخت در آلبییکووی است با اولین قسمت که برای تحویل در ماه مارس 2019 برنامه ریزی شده است و بخش دوم در دسامبر 2019، که توسط یک سازنده معتبر استانبول ساخته شده است، اطمینان میدهد که تمام کارهای ساختمانی مطابق با تمام آخرین مقررات ساختمان، زمین لرزه، ایمنی آتش و گاز و تمام خانه ها به طور کامل به دیوارها و کف ها برای گرما و صدا عایق بندی شده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه ویلا های در حال ساخت در استانبول را خریداری کنیم؟

 خرید ویلا در حال ساخت در استانبول می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری باشد. با این روش می‌توانید به یک ویلا با کیفیت و با قیم...