املاک و مستغلات ترکیه در استانبول اروپایی - آپارتمان مدرن برای فروش در اسنیورت


Key Ready Apartments- Esenyurt Istanbul - Small modern complex
ما در ترکیه خانه ها خوشحالیم که این آپارتمان های جدید مدرن را در استانبول برای فروش ارائه می دهند، واقع در منطقه جدید محبوب توسعه یافته اسنیورت در طرف اروپایی شهر بین دریاچه های Kucukcekmece و Buyukcekmece.

خرید ملک ویلایی در استانبول

اسنیورت یک حومه مدرن استانبول است که بخشی از آن چیزی است که گفته می شود "استانبول جدید" است که در سال های اخیر پس از یک برنامه بازسازی وسیع که توسط دولت ترکیه حمایت می شود، به شدت افزایش یافته است و این منطقه را تبدیل به یک مکان بسیار شیک و زیبا برای زندگی برای بسیاری از ساکنان استانبول.

یک منطقه ایده آل برای سالی که با مجموعه ای از امکانات و امکانات محلی با بیمارستان ها، مدارس، دانشگاه ها و برخی از بزرگترین مراکز خرید استانبول زندگی می کند، خانواده های جوان، دانشجویان و بعضی از نیروی کار حرفه ای شهر را جذب کرده است که کاملا راحت هستند به دفتر هر روز، به ویژه با لینک های شهر عالی منطقه، داشتن E-5 و TEM بزرگراه ها در آستانه و برخی از خدمات حمل و نقل عمومی عالی دسترسی به مرکز، همه جاذبه های محبوب و بسیاری از مناطق دیگر در هیچ زمان در همه.

تحولات اخیر، بسیاری از سرمایه گذاران خارج از کشور را خریداری ویژگی های متعدد به عنوان گزینه های خرید به دانستن اینکه اسنیورت یکی از "در مکان" برای زندگی با موقعیت ایده آل خود را در مرکز و بسیاری از آنها در حال حاضر از مزایای با هر دو طولانی و کوتاه اجازه می دهد به عنوان منطقه نیز جذب گردشگران و بازدید کنندگان به طور منظم کسب و کار به دلیل ارتباطات شهرستان و نزدیکی نزدیک به فرودگاه و کانال جدید استانبول.

محل سکونت و جزئیات

فقط یک بار 20-25 دقیقه از فرودگاه بین المللی آتاتورک پیدا شده است، تقریبا در فاصله ای بین بزرگراه های بزرگ E-5 و TEM، با لینک مستقیم به هر دو و تنها در 2 دقیقه رانندگی به Lake Kucukcekmece که نقطه باز توافق پذیر است به کانال جدید استانبول که در حال حاضر به عنوان دومین بسفر شهر تبدیل شده است که در آینده به یک منطقه بسیار نخبه از شهر تبدیل خواهد شد.

Esenyurt دسترسی بسیار آسان به بازار غرب مارینا را فراهم می کند که می تواند در عرض 10 دقیقه و فقط فراتر از فرودگاه باشد، مرکز مالی جدید شهر را نیز در کنار بزرگراه اکسپرس پیدا خواهید کرد، در حالی که در منطقه مجاور این مجتمع فروشگاه های بزرگ، سوپر مارکت ها، رستوران ها، پارک ها و غیره را پیدا کنید و یک رانندگی کوتاه به تعدادی از مدارس، دانشگاه ها و برخی از امکانات عالی پزشکی می انجامد.

ساخته شده توسط یک توسعه دهنده معتبر در زمین مساحت مثلثی 4000 متر مربع، مطابق با تمام مقررات ساختمان دولتی برای ایمنی آتش و زلزله و آخرین قوانین برای عایق حرارتی و صدا به شما اطمینان از کیفیت خانه در استانبول.

فقط یک ساختمان 22 طبقه که در مجموع 102 خانه بزرگ، 82 اتاق، آپارتمان 2 خوابه و آپارتمان 30، 3 خوابه همراه با 23 دفتر سوئیت و چندین فروشگاه در سطح زمین دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه ویلا های در حال ساخت در استانبول را خریداری کنیم؟

 خرید ویلا در حال ساخت در استانبول می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری باشد. با این روش می‌توانید به یک ویلا با کیفیت و با قیم...