کلیدی آماده سازی املاک استانبول برای فروش - آپارتمان مدرن مقرون به صرفه در اسنیورت با گزینه های پرداخت

Affordable Turnkey Modern Istanbul Apartments -One residential tower

در اینجا در ترکیه خانه ها، ما بسیار خوشحالیم که این آپارتمان های مدرن کلیدی آماده برای فروش در استانبول را برای فروش، واقع در سمت اروپایی شهر در حومه تازه تاسیس Esenyurt ارائه شده است.

خرید ملک ویلایی در استانبول

استانبول پس از منطقه اسنیورت، در چند سال گذشته، یک برنامه بازسازی عظیم با توسعه برخی از مجتمع های مسکونی لوکس فوق العاده، بین Buyukcekmece و Kucukcekmece Lakes قرار گرفته است، و تبدیل به یک منطقه بسیار محبوب برای زندگی سالم با مجموعه ای از امکانات محلی از جمله مدارس دولتی و خصوصی و بیمارستان ها، مراکز خرید بسیار محبوب، از جمله پارک مرمره، که بیش از خرید با امکانات تفریحی، رستوران ها و کافی شاپ ها و غیره بیشتر است.

اسنیورت یک منطقه ایده آل برای سرمایه گذاری ملک است با لینک های عالی به مرکز شهر و بسیاری از مناطق دیگر شهر که بین دو بزرگراه اصلی شرکای شهر واقع شده است و شما را به تمام جاذبه های اصلی استانبول در کمتر از یک مکان متصل می کند ساعت به همین دلیل، این منطقه نیز با گردشگران و بازدیدکنندگان منظم کسب و کار به دنبال پایگاه مرکزی ایده آل است که نزدیک به فرودگاه آتاتورک، تنها 30 دقیقه به فرودگاه سوم جدید و در دسترس آسان از همه مناطق شهرستان است.

اطلاعات جامع

این مجتمع جدید مدرن آپارتمان برای فروش در اسنیورت تنها در 1.5 کیلومتری شمال بزرگراه E-5 و حدود 2 کیلومتر جنوب TEM پیدا شده است، با دریاچه Kucukcekmece 2km شرق، که در آینده به عنوان یک منطقه محسوب می شود از شهر به عنوان دریاچه تعیین شده است ورودی برای کانال جدید استانبول، که در حال حاضر به نام دوم بسفر شهر.

فرودگاه آتاتورک از طریق بزرگراه E-5 تنها در 20-25 دقیقه و فقط فراتر از فرودگاه رسیده است، مرکز کسب و کار در بزرگراه اکسپرس جاده را پیدا می کند، در حالی که در غرب بازار مارینا، شهر نیز در عرض 10 دقیقه یافت می شود درایو، همراه با بسیاری از امکانات محلی در فاصله پیاده روی یا یک درایو کوتاه.

یک مجتمع که اخیرا تکمیل شده است در یک زمین سه گوشه ای از 4،000 مترمربع ساخته شده است که در یک پیاده روی کوتاه یک پارک عمومی و دوست داشتنی قرار دارد و مسیر مستقیم به بزرگراه های محلی برای رسیدن به اکثر مناطق شهر دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه ویلا های در حال ساخت در استانبول را خریداری کنیم؟

 خرید ویلا در حال ساخت در استانبول می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری باشد. با این روش می‌توانید به یک ویلا با کیفیت و با قیم...