ویلا 7 اتاق خوابه در استانبول برای فروش - املاک و مستغلات معتبر ترکیه

Nature View Villa - Prestigious Sariyer Istanbul - Exterior

خانه های ترکیه با افتخار می توانند این ویلای معتبر خانوادگی را در استانبول برای فروش به نمایش بگذارند و طبیعت را در محله بوی کوئر ولسوالی ثرییر در بخش اروپایی شهر احاطه کرده است.

خرید ملک ویلایی در استانبول

ناحیه Sariyer در منطقه گسترده ای از استانبول قرار دارد که از مرزهای جنوبی مرکز تجاری Maslak تا سرحدات دریای سیاه در محدوده وسیعی از تنگۀ بسفر و برخی از مناطق جنگل شگفت انگیز همراه با برخی از بهترین سواحل استانبول.

خانه ها در ناحیه Sariyer در محله های مختلف یافت می شوند که همه آنها آدرس های معتبر را ارائه می دهند، چه در کنار خط ساحلی بسفر و یا در مناطق روستایی خیره کننده، همه را جذب خانواده های بسیار ثروتمند و صاحبان کسب و کار و غیره، که زندگی را دور از شوق و شوخی مرکز شهر احاطه شده توسط طبیعت که یک سبک زندگی سالمتر را ارائه می دهد، با این حال با دسترسی آسان به مرکز از طریق منطقه Maslak و با امکانات گسترده ای برای زندگی سالم با امکانات عالی آموزشی و پزشکی و مراکز خرید با همه آسان است.

به عنوان یک منطقه ثروتمند، املاک و مستغلات در این منطقه با قیمت های با قیمت بالا ارائه خواهد شد با برچسب قیمت اغلب نشان دادن هفت رقم از هر ارز، هر چند با وجود قیمت ترین خواص در Sariyer عالی هستند اگر شما در جستجوی سرمایه گذاری بالا پایان شهر.

اطلاعات مکان و املاک

این املاک معتبر Sariyer برای فروش نزدیک به قلب ناحیه Sariyer واقع شده است و در محله بسیار مطلوب Buyukdere واقع شده است، یک منطقه سبز زیبا از ناحیه ای است که کمی در طبیعت احاطه شده است و تنها 600 متر از ساحل های بسفر .

امکانات محلی در یک پیاده روی کوتاه از جمله مغازه ها، سوپر مارکت ها، رستوران ها، داروخانه ها و موارد دیگر و رستوران های آبشار منظم ساریایور قرار دارد که سواحل بسفر را نیز در فاصله پیاده روی قرار می دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه ویلا های در حال ساخت در استانبول را خریداری کنیم؟

 خرید ویلا در حال ساخت در استانبول می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری باشد. با این روش می‌توانید به یک ویلا با کیفیت و با قیم...