ملک در باهچه شهیر استانبول

مالکیت با نام تجاری جدید را در یک مرکز اجتماعی پر جنب و جوش و مسکونی در Bahcesehir خریداری کنید - امروزه در املاک کلاس اول با قیمت اول تماس بگیرید که در حال حاضر در حدود 35٪ تخفیف تا قیمتهای تکمیل شده فهرست شده است. این پروژه استراتژیک بین استانبول قدیمی شهر و فرودگاه سوم سوم قرار دارد و به طور کامل مجهز به امکانات گسترده است.

چرا خرید این املاک
- تجهیز پروژه در Bahceşehir با امکانات و امکانات اجتماعی

- محل مورد نظر برای زندگی خانوادگی و رفت و آمد شهر مرکزی

- خیابان خرید در محل که شامل بیش از 100 مغازه در داخل است

- طراحی و ساخته شده به عنوان مرکز اجتماعی پر جنب و جوش و مسکونی

- قیمت تماس اول برای سرمایه گذاران به دنبال خرید امروز

- 10 دقیقه از کانال استانبول و 20 دقیقه تا فرودگاه سوم


با توجه به تردید که در سه سال آینده انتظار می رود، سرمایه گذاران به شدت توصیه می کنند برای ورود به این پروژه و امروز قیمت های ابتدایی تماس با ما را سرمایه گذاری کنند - لطفا با ما تماس بگیرید برای اطلاعات و برای مشاهده فرصت های سرمایه گذاری فعلی در این شهر.



درباره پروژه و آپارتمان ها

این پروژه در سه مرحله ساخته شده است، این پروژه مجموعا 2500 خانه و واحدهای تجاری را برای فروش ارائه می دهد - شما می توانید خواص در اندازه های از یک اتاق خواب تا پنج اتاق خواب بزرگ را پیدا کنید. یک معمار پروژه را با بهره گیری از زندگی کامل در نظر می گیرد برای هر یک از ساکنین.

همانطور که ویژگی های خود را وارد می کنید، یک منطقه باز برنامه ریزی شده ای پیدا خواهید کرد، اما مناطق جمعی برای خانواده ها برای صرف وقت با کیفیت بسیار مناسب هستند، در حالی که اتاق های خواب خصوصی هستند و ایده آل برای آرامش بخشیدن به پایان شب است. بعضی از آپارتمان ها دارای بالکن های بزرگ با نمایش های فوق العاده ای نسبت به باغ و استخرهای شنا است.

این پروژه به طور کامل ذخیره شده و مجهز به امکانات اجتماعی و مناطق طراحی شده برای ساکنان برای استراحت با همه چیزهایی که ممکن است به آنها نیاز داشته باشد. این امکانات اجتماعی در محل عبارتند از:

- خیابان خرید بر روی سایت با بیش از 100 مغازه قرار گرفته است

- کافه، رستوران، غذا، فروشگاه مد، سرگرمی

- باغ های زیبای منظره ای و پارک های راه رفتن

- چندین منطقه آرامش بخش و صندلی در اطراف

- استخر های تزئینی و ویژگی های خارجی باغ

- سالن های بیرون از خانه / استخر برای بزرگسالان و کودکان

- سونا آرامش بخش لوکس

- مرکز تناسب اندام با یوگا و منطقه Pilates

- مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری

- پارک برای کودکان برای لذت بردن

- پارکینگ برای ساکنان با یک ماشین

- امنیت در همه زمان ها

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه ویلا های در حال ساخت در استانبول را خریداری کنیم؟

 خرید ویلا در حال ساخت در استانبول می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری باشد. با این روش می‌توانید به یک ویلا با کیفیت و با قیم...